duminică, 4 ianuarie 2015

VITAMINA C – REZULTATE


Daca e sa ma refer la rezultatele terapiei, chiar in lipsa unor teste inainte si dupa, pot spune ca sunt foarte sigura ca ele exista. Ma bazez si pe feelingul meu, lucru greu de explicat in cuvinte. Pur si simplu, stiu. Au existat insa si fapte care mi-au adancit convingerea.  Dupa aproximativ jumatate de an de la momentul diagnosticului ravasitor, o durere surda manifestata in debut mai mult ca o jena, s-a instalat in profunzimea zonei inghinale pe partea stanga. N-o simteam decat atunci cand pliam piciorul, la sezutul pe vine, spre exemplu. Au existat momente in care am crezut (sau am vrut sa cred!) ca ar putea avea legatura cu soldul sau cu coloana. Timp de vreo 8 luni, durerea asta n-a disparut niciodata, la nicio ora din zi si din noapte si in nicio imprejurare. Mijlocul te doare, dar iti mai si trece, soldul la fel. Si totusi de unde durerea asta permanenta? Recunosc ca ajunsese obsedanta, iar in forul meu interior simteam ca e posibil sa aiba legatura cu noua mea problema medicala.

Insa nu la mult timp dupa inceperea curelor intravenoase am remarcat la un moment dat cu stupoare ca durerea a disparut. Eram atat de obisnuita cu ea ca am crezut ca mi se pare. Mi-am indoit piciorul in toate chipurile, m-am palpat pana in profunzime… nimic. Minunea a tinut insa doar doua zile. Durerea s-a intors la locul ei. A doua zi dupa urmatoarea doza, durerea a disparut din nou. O perioada de o luna – doua – trei poate, s-a jucat cu mine de-a v-ati ascunselea. In mod sistematic disparea dupa perfuzie, dar se reinstala pana la urmatoarea. Incet – incet, insa, si-a facut prezenta din ce in ce mai timid pana s-a stins complet. A trecut de atunci un an. Indiferent de ce natura a fost, stiu sigur ca vitamina C a fost cea care i-a venit de hac. Legatura dintre ele a fost prea explicita, de aceea n-am niciun fel de dubiu. Tot in perioada tratamentului s-a intamplat sa-mi sara pe fata si pe gat niste fragmente din ceva ce prajeam intr-o tigaie si m-am ales cu cateva  arsuri destul de maricele, transformate rapid in niste basici de toata frumusetea. Fara sa ma doftoricesc cu ceva, dupa cateva zile nu se mai cunostea nici locul unde au fost, lucru ce m-a uimit si pe mine si pe cei din jur. Fara doar si poate, foloasele terapiei cu vitamina C au rasplatit pe deplin calvarul pe care l-am trait pentru un an. Insa, ca sa fiu sincera pana la capat as spune ca sunt de parere ca un astfel de tratament ar fi de dorit sa se faca sub supraveghere medicala, dar eu personal n-am stiinta sa existe vreo clinica in Romania unde sa poti beneficia de o astfel de cura. Am citit de curand o stire cum ca terapia cu cantitati mari de vitamina C IV este la Hollywood ultima gaselnita in materie de lifting, vitamina C fiind un principal responsabil in fabricarea colagenului. Insa, dincolo de frumusete, sanatatea are de castigat, ceea ce este de departe cu mult mai important. Dar de ce terapii benefice si total netoxice descoperite cu zeci de ani in urma sunt atat de putin cunoscute si aplicate azi?

********************

Am dus apoi o viata normala, adica…normala in acceptiunea mea. Alimentatie vegetariana, aproape in totalitate cruda vara. Fara carne, oua, lactate sau peste. Grasimi doar din seminte si un pic de ulei de masline extravirgin ici, colo. Perioade de clisme, irigatii cu infuzii de plante. Suplimente obisnuite: tinctura de usturoi, capsule de usturoi, vasc si paducel pentru tensiune, propolis, polen. Am facut si cateva runde de injectii intramusculare cu vitamina b1, b6 si b12: prima de 21 de zile, urmatoarele doua a cate 10 zile, la intervale de cam o luna. Starea de sanatate a fost foarte buna, cu unele abateri fara prea mare semnificatie. Ca in existenta oricarui om. Stiam ca tratamentele dure sunt de dorit a se efectua cu pauza de un an si cred ca este normal sa fie asa. Chiar daca rezultatele lor sunt spectaculoase, corpul este supus unei situatii exceptionale care trebuie mentinuta pe perioada limitata si cu o anumita frecventa. Daca e sa luam in calcul doar pierderile in greutate destul de mari intr-un timp scurt stim ca acestea pot avea diverse urmari negative, inclusiv asupra muschiului inimii. Pe de alta parte, terapiile-soc sunt menite sa intareasca sistemul imunitar, deci este de dorit ca apoi acesta sa fie lasat sa-si faca treaba. Dar bineinteles ca eram cu gandul la urmatoarea dieta si, desi poate parea greu de crezut, eram foarte nerabdatoare sa o experimentez!

10 comentarii:

  1. Maria, cum te asigurai ca PH- ul obtinut era alcalin? Astfel incat sa nu iti acidifici organismul cu vitamins C? Ce combinatie de cantitati era intre solutia Ringer si Vitamina C? Adresa mea de mail este irina.rugina@gmail.com. As vrea sa putem vorbi mai multe, aflandu-ma intr-o situatie asemanatoare cu a ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Irina, din pacate n-am gasit nicaieri vreo informatie legata de proportii in ce priveste amestecul de vitamina C cu Solutia Ringer. Din acest motiv am mers cu dumnezeu inainte, adica scoteam cam 100 de ml din punga de 500 de Ringer si puneam in loc continutul unei sticle de vit C cu ajutorul unei seringi. Pe masura ce punga se mai golea, adaugam si celelalte sticle, rand pe rand. Eu o perioada destul de indelungata am introdus vitamina C simpla, din cauza ca sunt hipertensiva si faceam retentie de lichide de la sarea din solutie. Nu cred ca e tocmai in regula asa, dar asta e. Nu mi-am pus problema acidifierii sangelui, ci am mers pe proprietatea cea mai importanta a vitaminei C demonstrata stiintific si anume aceea ca la nivel celular are capacitatea de a elibera peroxid de hidrogen. In cazul celulelor sanatoase peroxidul are efect benefic, dar in cazul celulei canceroase duce la moartea subita a acesteia, intrucat este anaeroba, nu poate trai daca este oxigenata. In general m-am bazat pe intuitie acolo unde informatiile n-au fost suficiente sau lamuritoare. Sa te rogi lui dumnezeu sa-ti lumineze mintea, sa te informezi cat se poate de mult si sa actionezi fara teama. Ai sa vezi ca vei invinge. Ma bucur sa-ti fiu de folos.

      Ștergere
    2. Buna ziua.
      Deci ați introdus continutul a 6 sticlute de 100ml cu 10%vit c fara ser fiziologic si fara solutie ringer?

      Ștergere
  2. Buna ziua dna Maria,
    Am putea vorbi in particular? Mama mea a facut un an terapie Gerson si nu are rezultatele scontate si as vrea sa ma sfatuiesc cu cineva care a trecut prin aceasta lupta. Numarul meu de telefon este 0724388838. Daca imi trimiteti numarul de telefon al d-voastra pe sms/email, va dau eu telefon. Cum doriti dvoastra.Multumesc, Mariana Vava mariana9.vava@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua dn. Maria.
    Am sotul bolnav de cancer pulmonar cu metastaze cerebrale si daca nu este cu suparare,as dori sa vorbesc putin cu dumneavoastra,pentru cateva sfaturi si informatii.
    Va multumesc anticipat
    miviflora@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. V-am trimis numarul meu in mesaj privat. Multa sanatate!

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  4. AS DORI SA VB SI EU CU DVS . NR MEU DE TEL ESTE 0736714927. VA MULTUMESC MULT

    RăspundețiȘtergere
  5. Datorita informatiilor obtinute de ka aceasta minunata doamna Maria sotia mea este pe drumul cel bun.cancer de corp si coada de pancreas cu metastaze pe pkamani si ovare!ct ul din martie 2017 aducea primele rezultate pozitive,iar urmatorul din iunie ne confirma ca utilizarea vit.c fie umana sau veterinara face adevarate minuni!cancerul a intrat in remisie in toate locurile.ptr.cei care nu cred va pun la dispozitie cele 4 ct facute in 2016 2 si in 2017 alte 2.pavelcosty@yahoo.com ma puteti contacta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt nespus de bucuroasă să aflu că informațiile cuprinse în blog și mărturia experimentelor mele ajută la obținerea unor rezultate bune. La mai multe și minunate vești! Doamne, ajută!

      Ștergere