duminică, 4 ianuarie 2015

TERAPIA CU VITAMINA C INTRAVENOS


Una dintre terapiile care mi-a pus mari probleme, dar ale carei beneficii le consider majore este administrarea intravenoasa a unor cantitati uriase de vitamina C (acid ascorbic). Informatiile, gasite dupa indelungi cautari, au fost putine si aproape deloc in limba romana. Ca sa nu mai vorbim de vreo marturie a cuiva care sa fi experimentat-o, ceea ce ma face sa cred ca sunt intr-un fel deschizator de drum, cel putin in ce priveste aplicarea terapiei acasa, nu intr-un mediu spitalicesc. Am gasit documente care o considera printre curele alternative cele mai eficiente utilizate in centre medicale de renume din strainatate. Dar la ce costuri... putem usor sa ghicim. De la vladica pana la opinca, toti am auzit despre lamaia necesara in cantitati sporite pentru a ne inzdraveni mai repede in caz de raceala. Aceasta informatie a ajuns un fel de axioma perpetuata din generatie in generatie. E clar ca efectele vitaminei C au fost demonstrate stiintific si sunt de netagaduit din moment ce, de la simplul neinitiat pana la marele cunoscator, nimeni nu le contesta. Dar, ca aproape orice muritor, mai mult de atat nu stiam. De aceea, intai de toate am incercat sa gasesc suficiente informatii incat sa inteleg mecanismul prin care acidul ascorbic actioneaza. Si m-am descoperit a fi atat de ignoranta... incat mi s-a facut jena. Habar n-aveam ca organismul uman nu are capacitatea de a sintetiza si stoca vitamina C si ca buna functionare a organismului nostru depinde de cantitatea zilnica ingerata. In viata mea nu mi-am pus vreo secunda problema daca iau suficienta vitamina C din ceea ce mananc! E adevarat ca se gaseste in multe alimente (mai ales legume si fructe)  si tot omul ia cate un pic de ici, de colo.  Insa, cantitatea face diferenta. Rolul sau este atat de important incat consumul sistematic de sub 5 mg pe zi duce la moarte! Doza zilnica recomandata se situeaza pe la 100de mg,  insa nu este suficient doar sa-ti asiguri un minim, asta e clar. Daca o capra sintetizeaza in conditii normale 10 g de vitamina C pe zi, iar in cazurile de boala sau trauma 100 de grame, nu-i greu de inteles cat de importante sunt rolul si cantitatea substantei puse in circuitul organismului.


In cartea „Vitamina C si cancerul” (1979) Pauling Linus, faimosul biochimist laureat de doua ori al premiului Nobel spunea referindu-se la diversele metode non conventionale de tratament:

La ora actuala, trebuie sa recunoastem ca nu exista un singur agent sau un singur tratament anticancer potrivit pentru toti bolnavii de cancer sau chiar pentru un tip de cancer. In general, tratamentele traditionale esueaza. Nu este un motiv pentru a examina cu atentie aceste metode netraditionale care pretind ca obtin rezultate certe? Nu trebuie sa respingem noile metode pentru singurul motiv ca sunt noi. Nu trebuie sa le mai refuzam sub pretextul ca nu intelegem mecanismele sau pentru ca provin din surse neoficiale. Daca vrem sa obtinem victorii pe frontul luptei cu cancerul, este esential ca persoanele implicate in aceasta lupta, in special membrii National Cancer Institute si  American Society of Cancer, sa se arate receptivi la noile idei.”

El prevestea inca din anii 70 esecul total al medicinei alopate in combaterea bolilor, din simplul motiv ca organismul nu recunoaste substantele toxice din medicamente si nu raspunde la ele.


Pauling a experimentat terapia cu vitamina C mai cu seama pe pacienti aflati in stadii avansate de cancer cu diverse localizari si a demonstrat, fara dubiu, ca starea lor generala s-a imbunatatit semnificativ si viata le-a fost prelungita considerabil. El insusi a luat zilnic minim 3 g de vitamina C toata viata si a trait 93 de ani. A lasat in urma sa si carti cu informatie extrem de valoroasa cum ar fi „Vitamina C, raceala obisnuita si gripa” – 1977,  „ Vitamina C si cancerul” – 1979,  „Cum sa traiesti mai mult si sa te simti mai bine”- 1987.  Pe cea de-a doua si a treia am reusit sa le gasesc in format electronic si fara costuri. Imi continui cautarile si sper, daca Dumnezeu va fi rabdator cu mine, intr-o zi sa incep sa le traduc.

Link „Cum sa traiesti mai mult si sa te simti mai bine” (italiana):
http://www.scribd.com/doc/52689632/Linus-Pauling

Link de download „Vitamina C si cancerul” (franceza):
https://mega.co.nz/#!OR8wQLQY!aWZyoU95NGLVrvpVNhxOni9b9gZ4tEccu6a02QDQx8M

Cat de receptiva s-a aratat a fi lumea medicinei conventionale la ideile netraditionale, stim cu totii. Interesele financiare imense din industria farmaceutica mondiala tin permanent cizma pe grumazul terapiilor eficace si ieftine. Iar omul, indepartat de natura, de invatatura valoroasa a stramosilor lui si ingenunchiat de „beneficiile” civilizatiei, se lasa supus unei alte forme de sclavie. Cum sa nu fie cultivata la scara larga ideea de chimioterapie cand o injectie poate ajunge sa coste mii de euro? De ce ar promova cineva tratamentul cu substante care provin din natura, nu pot fi patentate si care au un pret infinit mai mic? Aceasta goana nebuna dupa bani a creat un sistem in care multi au de castigat. Dar nu si pacientul. De aceea, eu cred ca bolnavul trebuie sa indrazneasca sa aleaga alta cale. Mai fireasca, mai simpla si mai adevarata: aceea de a-si pune corpul in maxima pozitie de lupta cu boala cu ajutorul substantelor naturale, mult mai benefice si mai la indemana.

10 comentarii:

  1. Vitamina C hraneste si celulele canceroase si pe cele sanatoase. Introdusa in vena , acidifica tesuturile nu le alcalinizeaza si erodeaza interiorul venei. Chimioterapia nu-si mai face efectul . spunea ceva despre sare intrun articol pe acelasi subiect ca ar fi buna 1/2 lingurita pe zi in apa, total gresit creste tensiunea si plesnesc vasele. Oricum numai tampenii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ignoranța și prostia ți-e masivă dragă domniță..

      Ștergere
  2. Vitamina C hraneste si celulele canceroase si pe cele sanatoase. Introdusa in vena , acidifica tesuturile nu le alcalinizeaza si erodeaza interiorul venei. Chimioterapia nu-si mai face efectul . spunea ceva despre sare intrun articol pe acelasi subiect ca ar fi buna 1/2 lingurita pe zi in apa, total gresit creste tensiunea si plesnesc vasele. Oricum numai tampenii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va respect opinia si parcurgand aceste articole cred ca ati inteles ca n-am absolut nicio intentie de a v-o schimba. Insa, din respect pentru adevar si pentru munca asidua din spatele atator ani de cercetare stiintifica, v-as sugera sa aveti rabdarea de a viziona emisiunea nasul tv pe tema noutatilor in cancer, nutritie si tratamente alternative forte cu prof.dr. John Ionescu.
      https://www.youtube.com/watch?v=y_LZz392PBI

      Ștergere
    2. Mulțumesc mult, Maria, pentru link-ul acesta. Profesorul John Ionescu explică foarte bine mai multe aspecte legate de nutriție în cancer și, printre altele, și mecanismul de citotoxicitate al vitaminei C. Există deja numeroase studii referitoare la rolul vitaminei C administrate intravenos în doze foarte mari, în cancer, și destul de multă cazuistică și aș spune că numai cine nu vrea să studieze - cu bună credință, desigur - nu știe. Pun aici un link la pagina clinicii Riordan din Arizona. Pe site-ul clinicii există și protocolul lor de administrare a vitaminei C IV. http://www.anoasisofhealing.com/our-program/target-cancer/intravenous-vitamin-c/.

      Ștergere
    3. Și eu mulțumesc pentru completări. Într-adevăr, informații și cazuistică există suficiente pentru cei care au ochi să vadă și urechi să audă... Șunt adepta ideii că fiecare om trebuie să se documenteze din toate sursele posibile, astfel încât să poată lua cea mai bună decizie în ce privește propria conduită de tratament. Multă sănătate!

      Ștergere
  3. Buna ziua, daca puteti sa-mi spuneti ce cantitate/dozaj de vitamina C ati luat intre curele de Vit C intravenos? Eu am cancer hepatic si mie medicul (Catalin Luca) mi-a dat doze mult mai mici de Vit C, de la 4,5 gr pina la maxim 10g. In 7 zile la rand.
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi cer scuze dar nu stiu de ce ma conecteaza la profilul Google al fiului meu. Adresa mea de email este catalin@catalinionescu.ro. Nu as vrea ca fiul meu sa stie de-ocamdata de diagnosticul meu. Multumesc inca odata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua Maria si multumesc Cerului ca existi. Si eu trec printr-o incercare asemanatoare de 2 ani si dupa ce am reusit sa vizionez documentarele truth about cancer si am primit sfatul unui medic naturopat am primit curajul sa merg si eu pe aceasta cale. Resimt insa din plin singuratatea si lipsa de sprijin (si tristetea din titlul blogului tau) ....
    M-as bucura din suflet sa aflu mai multe despre terapica cu VIT C, eu nu am avut atata succes la adunarea informatiilor vitale. Cu, se procura? Cum se efectueaza?

    Daca consideri oportun, m-as bucura mult s ama contactezi
    simona.copyl@gmail.com
    0743 009 497

    o zi minunata si drum frumos inainte spre vindecare!

    RăspundețiȘtergere