duminică, 4 ianuarie 2015

SEDINTELE DE BIOENERGIE


Dupa ce m-am inzdravenit un pic, am profitat de venirea in Bucuresti a bioenergoterapeutului Tiberiu Molnar din Timisoara si am participat timp de o saptamana la sedintele lui de deschidere a canalelor energetice. Citisem intamplator despre el cu mult inainte, fara sa ma gandesc in clipele acelea ca il voi cunoaste vreodata in carne si oase. M-a impresionat si faptul ca sedintele sunt gratuite, lucru rar intalnit in zilele noastre cand nimeni nu mai misca un deget fara a avea un beneficiu. Nu m-am dus impinsa de principiul multora „daca-i moca... cu placere”. Este o persoana atestata prin masuratori ca avand capacitati mai speciale fata de noi, oamenii obisnuiti. In plus, doream sa cunosc o „rara avis” care se pune in slujba semenilor fara a le pretinde nimic. Am intalnit un barbat jovial si modest pe usa caruia se intra si iesea ca pe banda. M-am gandit cat de obositor trebuie sa fie doar sa intri in contact cu atatia oameni cat e ziua de lunga, dara-mi-te sa mai si lucrezi cu energiile lor. Plecam de acolo mai detensionata si nu cred ca era urmare autosugestiei. Mi-a placut si organizarea, orele indicate in programare fiind intocmai respectate. Mi-am propus sa mai iau niste sedinte, insa n-am reusit.

2 comentarii:

  1. acum sunt aparate care sunt chiar mai bune decat un bioenergoterapeut,va recomand sa intrati pe luviom.ro se pot face sedinte de terapie si la distanta pe fotografie

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru informatie. Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere