duminică, 4 ianuarie 2015

CURA CU BICARBONAT DE SODIU DR SIMONCINI si DIETA OSHAWA


Revin la terapii. In timp ce aplicam diverse metode, ma informam in privinta lor si a altora. Astfel, am citit despre doctorul Simoncini care crede despre cancer ca este generat de o ciuperca  numita candida, scapata de sub control de un sistem imunitar deficitar.


Orice femeie cred ca a avut ocazia macar o data in viata sa se confrunte cu candida si stie cat de greu e de combatut. Medicamentele par a-i veni de hac, dar dupa o perioada relativ scurta candida apare din nou. Multe femei au auzit insa de bicarbonatul de sodiu ca fiind singurul capabil sa starpeasca aceasta ciuperca. Si daca l-au testat au avut si fericita ocazie de a-i vedea rezultatele surprinzatoare. Eu insami am scapat pe parcursul vietii de candida cu irigatii cu solutie de bicarbonat. Asa ca m-am gandit ca daca teoria lui Simoncini este corecta atunci bicarbonatul este substanta potrivita.

N-am stat pe ganduri si am inceput spalaturile dupa reteta oferita de doctor. La 4 litri de apa adaugam 8 linguri bine incarcate de bicarbonat de sodiu. Mai special la aceste irigatii este felul in care se executa. Se sta la orizontala, dar cu partea dinspre bazin si picioare mai ridicata, adica asa, cam sprijinita in cap, cum s-ar spune. Asta pentru ca apa cu bicarbonat sa stea in interior. Dupa ce se introduce aproape un litru de lichid, ultima cantitate se tine inauntru timp de un sfert de ora stand cu fata in sus. Dupa 15 minute se repeta operatiunea, dar intoarsa pe partea stanga. Alt litru de lichid, alte 15 minute de stat aproape in cap. Apoi pe partea dreapta, apoi pe burta. In total o ora. Trebuie sa recunosc ca prea usor n-a fost. Am improvizat in cada un fel de pat dintr-o usa, dar pusa in pozitie oblica fata de sol. Si acolo imi amorteau oasele cate o ora pe zi! Era incomod ca pozitie. Mai exista si tendinta fireasca a corpului de a se impinge in cap, iar eu eram obligata sa opun rezistenta cu forta gatului. In aceste circumstante vitrege simti trecerea fiecarei secunde prin creieri si oase. Evident, nu era posibila niciun fel de activitate, cu exceptia celei mentale. Profitam de situatie si incercam sa ma relaxez, sa-mi golesc capul de ganduri. Alteori meditam sau ma rugam. Puneam ceasul sa sune la 15 minute. Un alt disconfort este generat de faptul ca nu se poate face manevra asta decat sumar imbracata pentru ca zona se uda si nu poti sta in umezeala. Puneam sub mijloc un prosop mare facut sul care sa absoarba lichidul scurs pe langa. Dupa care il scoteam ca sa nu stau cu el ud la sale. Practic faceam irigatia mai alaturi astfel incat sa nu se ude usa si doar ultima cantitate de lichid o introduceam in pozitia de picioare in sus si ramaneam acolo nemiscata, dupa ce in prealabil puneam prosopul sul la mijloc. N-am facut lucrul asta in mijlocul verii si imi cam intepeneau oasele de frig si nemiscare, motiv pentru care stateam invelita cu o patura. Dupa o luna am decis sa fac spalaturile cu bicarbonat dimineata, iar seara faceam o irigatie simpla cu pelin sau cu tinctura de propolis, 200 de picaturi la un litru de apa. In plus am inceput sa fac clisma seara cu ceai de musetel timp de 3 saptamani. Spalaturile cu bicarbonat le-am facut 3 luni incheiate. Dr Simoncini vorbeste si despre posibilitatea de a injecta solutie de bicarbonat, evident sterila, in vena care alimenteaza organul bolnav si acolo unde este posibil sa se faca injectii direct in zona afectata. Bineinteles ca m-a batut gandul... Am renuntat intelegand ca nu voi gasi pe nimeni dispus sa ma ajute sa pun in practica si m-am multumit doar cu irigatiile. In tot acest rastimp am tinut doua cure  OSHAWA a cate 10 zile. George Oshawa, pe numele sau adevarat Yukikazu Sakurazawa, este fondatorul dietei macrobiotice. Alimentatia macrobiotica mai este denumită si arta longevitatii şi a reintineririi, dieta macrobiotica fiind de fapt un mod de viata in armonie cu natura si cu mediul. De-a lungul anilor, ea a fost folosita pentru a vindeca unele boli, inclusiv cancerul. Dieta macrobiotica creata de George Oshawa se bazeaza pe conceptul oriental de energii yin si yang - doua forte opuse, dar complementare, care guverneaza toate aspectele vietii. Pentru a mentine armonia intregului corp, cele doua energii trebuie sa fie echilibrate, reinstaurarea normalitatii avand ca efecte vindecarea, detoxifierea şi echilibrarea fluxurilor de energie din corp. Pe durata celor 10 zile se consuma exclusiv orez, grau, mei, hrisca. Fierte, macinate ori sub forma de turte sau terci, in orice combinatie sau cantitate, singurul ingredient admis fiind sarea. Iar ca lichide doar apa, cat mai pura.

 Dieta Oshawa curata organismul de impuritati, elibereaza traseele energetice din corp, permitand curgerea energiei. Imbunatateste digestia, regleaza secretiile hormonale, iar tenul devine mult mai curat. Creste vitalitatea, capacitatea de muncă, se imbunatatesc memoria si capacitatea de concentrare, somnul devine mult mai odihnitor. Este un regim de purificare a sangelui indicat si în bolile cronice, avand efect de revitalizare si regenerare.

M-am simtit foarte bine pe parcursul celor doua reprize a cate de 10 zile. Intre ele am lasat 5 zile de legume si fructe. Graul si orezul integral le-am mancat cu precadere fierte, iar meiul si hrisca doar inmuiate. Dintre toate, meiul nu prea e pe gustul meu, motiv pentru care il si cam ocoleam. Nu este o cura greu de tinut. Mie mi se pare floare la ureche comparativ cu dietele dure. Poate fi un pic plictisitor si neofertant un astfel de meniu, dar cele 10 zile trec repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu