duminică, 4 ianuarie 2015

CU UN PICIOR IN GROAPA - MASURI URGENTE DE SALVARE

Se implinesc trei ani de lupta urmare diagnosticarii mele cu cancer. Am incercat in acest rastimp o sumedenie de tratamente alternative si moduri de nutritie. La momentul zero, nu stiam mai nimic despre terapiile alternative. Stiam doar instinctiv in forul meu interior ca ele constituie adevarata cale spre vindecare. Si nu m-am inselat. Am inceput cu Breuss pentru ca o experimentasem anterior cu succes, dar nu intr-un diagnostic atat de dur.
Celelalte tratamente le-am abordat din mers, pe masura ce ma informam. Sa fiu acum la momentul din urma cu trei ani, nu cred ca as mai incepe cu Breuss, nu o consider cea mai dura dieta in caz de cancer, mai ales avansat. Ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a acordat ragaz, dandu-mi sansa de a-mi recapata sanatatea. Din nefericire, insa,  exista oameni care n-au timpul de partea lor. Cancere agresive in faze inaintate fac ca perioada de actiune impotriva bolii sa fie considerabil redusa. Acestia au nevoie de terapii extrem de dure, cu efecte spectaculoase, care sa faca rapid diferenta dintre viata si moarte. Dupa toate acumularile de informatie si experienta personala, as indrazni sa-mi imaginez ce as face eu daca as fi pusa intr-o situatie atat de delicata.  Cand nisipul ramas in clepsidra vietii pare ca abia mai poate ajunge pentru o luna, doua, trei...

1) M-as ridica la lupta cu toata increderea in dumnezeu si in fortele proprii, fizice si mentale. Mi-am demonstrat mie insami pe tot acest parcurs ca motivatia inseamna extrem de mult. Avem rezerve nebanuite de vointa pe care mintea noastra le genereaza. Este perfect adevarata afirmatia conform careia "nu exista nu pot, exista nu vreau".

2) As renunta la orice fel de medicament, chiar si cel mai banal.

3) Prima masura pe care as institui-o neintarziat ar fi postul total de hrana, cu conditia sa fiu intr-o stare fizica acceptabila. Oamenii de stiinta au demonstrat faptul ca o persoana de 1,70 m inaltime si 70 de kg se poate priva total de hrana timp de 40 de zile fara sa riste sa moara.
documentar, min 37

https://youtu.be/4mJ_57_uJNM

Realizatorul documentarului difuzat de Arte TV, Thierry de Lestrade, el insusi un practicant al postului, a scris si o carte pe aceeasi tema "Postul negru, o noua terapie", care a fost tradusa si in romana si se gaseste in librarii.



Poate ca n-as duce lucrurile atat de departe, dar in orice caz, Valeriu Popa considera ca un post total alimentar de 21 de zile nu pune niciun fel de problema, cum de altfel s-a demonstrat si in cazul meu. In acest fel, as stopa hranirea celulei canceroase, fara a o periclita pe cea sanatoasa care are capacitatea de a transforma grasimea in energie. In plus, as da prilej corpului sa utilizeze toata  energia in folosul vindecarii, anuland digestia pentru care foloseste de regula 80% din resurse. Nu in ultimul rand, s-ar produce o detoxifiere accentuata, care ar pune sistemul imunitar in parametri maximi de lupta.


In acest timp, as bea 2 litri de apa distilata zilnic si as face doua clisme, dimineata si seara, cu infuzie de rostopasca in cate 2 litri de apa distilata.  Fiind femeie, as face si doua spalaturi vaginale, dimineata si seara cu cate 2 litri de apa distilata in care infuzez o mana de nalba mare, indiferent de localizarea cancerului (reteta Valeriu Popa). Apa distilata este o apa moarta. La omul bolnav se pare ca are rolul de a inlocui apa din corp impregnata cu informatia de boala.
Eu am folosit un produs la pet de 5 litri comercializat doar prin reteaua Dedeman.

La incheierea postului negru, m-as intoarce la normal in tot atatea zile cate am postit, incepand cu cantitati nesemnificative de alimente si crescand progresiv. Dieta pe care as aborda-o in continuare ar fi de tipul vegetarian ketogen.

http://jurnaldecobai.blogspot.ro/2015/01/dieta-ketogena-vegetariana-alimentatia.html
Dietele dure produc simptome de detoxifiere deloc de neglijat. In prima perioada, starea generala poate fi foarte proasta, toate bolile se exacerbeaza, pot exista eruptii cutanate, dureri de cap ingrozitoare. Ele insa trec usor-usor si se instaleaza starea de bine. Ca sa-ti fie bine, intai trebuie sa-ti fie rau...
Daca starea fizica nu mi-ar permite un post atat de dur, as trece imediat  la dieta vegetariano -  ketogena, privand astfel celula canceroasa de hrana mult dorita: glucoza. Sau as face o combinatie gen 7 zile keto, 7 post total. In cazul ketogenic fara post total,  as avea grija sa diminuez cantitativ aportul alimentar pentru a nu irosi resursele energetice ale corpului si m-as stradui sa procur de-ale gurii din surse cat mai bio. As renunta evident la orice produs procesat din comert si la adaosuri, cu exceptia celor naturale (curcuma, ardei iute, piper, ghimbir, tarhon, busuioc, scortisoara etc)

http://www.dietamontignac.ro/tabel-indice-glicemic-complet

4) Dar pentru ca nu e timp de pierdut intr-o astfel de competitie pe viata si pe moarte unde cel mai iute si mai inteligent castiga, as institui si masuri de distrugere a celulelor pe care le slabesc prin infometare. Mi-as lua, in acest sens, unul dintre cei mai de nadejde aliati: vitamina C intravenos in cantitati uriase.



As incepe cu 10 grame in prima zi si as creste cu cate 20 grame zilnic pentru a obisnui corpul cu substanta, pana as ajunge la 50 - 60 de grame intr-o perfuzare. Daca as suferi de un cancer galopant, cu celule agresive, as continua cu sedinte zilnice a cate 60 de grame (chiar mai mult pentru cei cu greutate corporala mai mare). Daca as opta pentru trei sedinte saptamanal, intre sedinte as incerca sa-mi asigur un nivel de acid ascorbic ridicat prin ingerarea formei liposomale.


Totodata, as lua suplimente simple, dar foarte eficiente: tincturi de usturoi, de armurariu, de propolis, dar n-as apela pentru prima faza la amestecul apicol.


Consider foarte eficiente substante de genul apa oxigenata, in vederea oxigenarii celulei si cantitati masive de clorura de magneziu.




In vederea contracararii aciditatii generate in organism de tumora canceroasa as apela la solutia de bicarbonat de sodiu intravenos.

Cu toate ca am tendinte hipertensive, iar introducerea direct in sange ar putea crea ceva probleme in privinta retentiei de lichide, cred ca mi-as asuma riscul.
Daca aceasta metoda ar esua, as apela la ingerarea de bicarbonat de sodiu in apa cu zeama de lamaie. Eu chiar si in prezent, in fiecare dimineata beau un pahar de 300 de ml apa structurata (inghetata si apoi dezghetata) in care adaug o lingura de solutie de sare nigari, 14-15 pipete de apa oxigenata, o lingurita de bicarbonat si zeama unei lamai.
N-as apela la niciun fel de suplimente gen "vitamine si minerale". De altfel, este total contraindicat consumul de cisteina, glutation, zinc, aceste elemente stimuland cresterea si metastazarea tumorilor. 

https://www.youtube.com/watch?v=y_LZz392PBI


As lua niste suplimente de stimulare a activitatii hepatice si aport de substante puternic anticancerigene. Eu am luat timp de cateva luni Colostrum prime life cu imunoglobuline, interferonat si citonat. Aici paleta este foarte generoasa, sunt multe alte substante, gen ciuperci si nu numai, cunoscute ca inhibatoare ale celulei tumorale.

5) In masura in care starea fizica mi-ar permite, as duce o viata activa, fara a neglija exercitiul fizic, chiar in varianta usoara (in cazul postului total de hrana). De asemenea, multa rugaciune, impacarea cu sine si intelegerea ca boala este o consecinta a propriilor greseli. Prin recunoasterea si asumarea lor putem indrepta lucrurile. Intrebari de genul "de ce, doamne, mi se intampla mie asta?" nu isi au rostul. Boala este rezultatul incalcarii flagrante a legilor naturii, pe care noi insine o comitem, spunea Valeriu Popa. De indata ce ne punem din nou in concordanta fizica si mentala cu universul a carui parte integranta suntem, boala va disparea si lucrurile vor intra pe fagasul firesc.
Pare filozofic, dar nu e. Oricum, omul confruntat cu o situatie de viata atat de dramatica, isi schimba automat perceptia asupra existentei. El se maturizeaza brusc, intelegand in mod brutal si imediat cat de efemera este viata. Realizeaza ce e cu adevarat important in trecerea noastra pamanteana si va arunca fara regret balastul lucrurilor marunte si al sentimentelor negative inutile si distructive.

6) As alege sa ma izolez un pic pentru a ma reculege. M-as inconjura de putini oameni,  de regula cei mai apropiati si pozitivi din familie. As incerca, in masura posibilului, actiuni pe care le iubesc si ma reconforteaza: sa citesc, sa crosetez, sa pictez, sa ma joc cu animalele.
7) Trebuie sa mentionez in final faptul ca n-as apela sub nicio forma la chimioterapie, radioterapie, etc. Parerea mea e ca singurele situatii in care tratamentele  alopate dure au ceva efecte pozitive sunt cazurile de cancer incipient, cu evolutie lenta, la pacienti robusti, care reusesc sa-si restabileasca sistemul imunitar distrus si el in urma acestor terapii otravitoare. Din nefericire, statistica arata si oncologii insisi recunosc faptul ca rata de vindecare si de supravietuire in randul celor care aleg chimioterapia este foarte redusa. Urmare efectelor adverse si a distrugerii sistemului de aparare al organismului, in cele mai multe situatii bolnavii de cancer mor mai repede si intr-un mod mai chinuitor decat daca nu s-ar supune acestor terapii. O singura data am decis chimioterapie, in cazul cainelui meu suferind de o tumora canceroasa in cavitatea bucala. Desi n-a apucat a doua sedinta, sfarsindu-se in mai putin de doua saptamani, am asistat neputincioasa la calvarul provocat de reactiile adverse. Am jurat atunci ca nu voi mai opta vreodata pentru aceste otravuri ca metoda de tratament pentru mine sau cineva drag mie. Am avut ocazia apoi sa fiu martora unor cazuri de apropiati care au ales chimioterapia si care au plecat in ceruri in chinuri, intarindu-mi convingerea ca nu asta este calea de ingenunchere a cancerului.
Dar pentru ca exista inca oameni convinsi ca salvarea lor vine prin sedintele de radioterapie si chimioterapie, iar eu respect alegerea lor, voi spune doar ca postul, dozele mari de vitamina C intravenos si celelalte terapii alternative pot ajuta, diminuand efectele secundare si pot chiar spori efectul chimioterapicelor.
minutul 42 din documentar



10 comentarii:

  1. Buna, Maria, am citit blogul tau cu mare interes, desi nu ma aflu intr-o situatie asemanatoare cu a ta..., sunt doar in cautare de 'mai bine' pentru corpul nostru si o viata buna calitativ. Sunt foarte curioasa ce fel de apa bei si ce parere ai despre apa ionizata, alcalina, sau cea obtinuta prin osmoza inversa?! Ma aflu in fata unei decizii in ceea ce priveste consumul de apa si mi-ar prinde bine o parere de-a ta stiind ca esti super-informata. Multumesc anticipat pentru un eventual raspuns! Sanatate multa si numai bine. Nicoleta (mama de trei copilasi).

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Nicoleta, sper sa nu te deceptionez prea tare daca o sa-ti spun ca nu sunt nici pe departe bine informata in privinta apei, astfel incat sa-mi pot da cu parerea. Nu ca n-as considera calitatea apei ca fiind extrem de importanta, dar nu m-am aplecat pana acum cu seriozitate asupra acestui segment in documentarea mea. Ce pot sa spun este ca eu folosesc de obicei pentru consum apa obtinuta cu un filtru banal din comert (o cana filtranta). Mai ales dimineata, beau apa asta cu putin bicarbonat de sodiu pentru alcalinizare, iar in perioadele de cura beau apa distilata. La un moment dat am dorit sa-mi instalez la pret rezonabil un aparat de purificare a apei direct pe instalatia de la bucatarie, insa n-a fost posibil intrucat n-am pe retea o presiune suficienta pentru ca un astfel de aparat sa lucreze la parametrii proiectati. Am vazut ca exista pe piata unele produse extrem de scumpe, nu stiu daca merita, oricum nu mi-am pus problema pentru ca financiar nu mi-as putea permite. Am vazut ceva sfaturi pertinente la Olivia Steer si Ligia Pop. Incearca sa te informezi din surse neutre, e plin internetul de oameni subiectivi sau interesati sa promoveze produsele unei firme. Iti doresc succes in gasirea unor clarificari care sa te ajute sa iei o decizie corecta. Multa sanatate tie si familiei, bucurii de la copii si te admir ca esti preocupata de o viata cat mai sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uffaaa, m-am chinuit degeaba...s-a pierdut commentul! Revin...

      Ștergere
    2. Buna din nou! A trecut un pic mai mult de cand am scris 'revin'... Ce am vrut sa zic este ca dilema mea rezulta din faptul ca doua persoane preocupate de sanatate precum Olivia si Ligia, au pareri diverse in ceea ce priveste subiectul 'apa': Olivia recomanda osmoza in timp ce Ligia 'sustine' alcalinazarea + ionizarea...! Oricum imi este f greu sa decid si, fiind vorba despre o investitie serioasa, chiar nu mi-as dori sau mai bine-zis permite sa fac alegerea gresita. Nu-mi ramane decat sa aprofundez si totodata sa-ti multumesc pt raspunsul gentil. Cu bine, draga Maria!

      Ștergere
    3. Buna din nou! A trecut un pic mai mult de cand am scris 'revin'... Ce am vrut sa zic este ca dilema mea rezulta din faptul ca doua persoane preocupate de sanatate precum Olivia si Ligia, au pareri diverse in ceea ce priveste subiectul 'apa': Olivia recomanda osmoza in timp ce Ligia 'sustine' alcalinazarea + ionizarea...! Oricum imi este f greu sa decid si, fiind vorba despre o investitie serioasa, chiar nu mi-as dori sau mai bine-zis permite sa fac alegerea gresita. Nu-mi ramane decat sa aprofundez si totodata sa-ti multumesc pt raspunsul gentil. Cu bine, draga Maria!

      Ștergere
  3. Maria, pur si simplu am nevoie sa vorbesc cu tine. E singurul lucru pe care sunt in stare sa-l mai spun acum..Cum te gasesc ?
    Iti MULTUMESC ca ai hotarat sa scrii aici povestea ta si iti doresc sa fii totdeauna conectata la Sinele tau Divin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Eva, te astept cu tot dragul sa imi scrii pe marianca2408 [at] gmail.com Multa sanatate!

      Ștergere
    2. Multumesc, Maria!
      Asa sa fie! Sa fim sanatate, pace si liniste interioara si bucurie !

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Eva, n-am primit mesajul tau in privat, ci doar pe cel postat aici. Te rog sa-l retrimiti. Pe cel de aici l-am sters intrucat continea adresa mea de mail in format explicit si poate fi usor preluata pentru spam-uri. Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere